середу, 23 жовтня 2013 р.

Випадкова "Десятка"

Кожна компанія має певні правила та цінності. Не виключення і наша юридична компанія. Усі правила, встановлені для нашої команди юристів, прописані. У цьому списку немає якоїсь чіткої структурованості, згрупованості. Вони просто є. Часто доповнюються новими правилами і принципами. Вони відносяться до різних сфер діяльності компанії. Дуже багато цих правил, принципів спочатку були записані на звичайній салфетці з кафе.

Кожний працівник обов’язково знайомиться з цими правилами і зобов’язаний неухильно їх додержуватися. Ми вважаємо, що ці правила є фундаментом діяльності нашої компанії. Це наша Конституція.


Публікувати всі ми не будемо. Продемонструємо тільки 10. Це не є «десятка» найпринциповіших чи найважливіших правил. Єдиний критерій, застосований при відборі цієї «10» - правила стосуються відносин клієнта і юриста компанії.
·          
Випадкова «Десятка»

1.       Юрист завжди відповідає на телефонні дзвінки клієнта. Якщо юрист не має змоги відповісти негайно на телефонний дзвінок, перетелефонує клієнту як тільки звільниться. Юрист перетелефоновує клієнту обов’язково того ж дня, коли клієнт телефонував.
2.       Юрист ніколи не обіцяйте того, що не може виконати.
3.       Юрист виконуєте обіцяне у заздалегідь обумовлений з клієнтом строк. Можна раніше, але ніяк не пізніше.
4.       Юрист вивчає кожну справу максимально детально.
5.       Юрист розповідати клієнту про усі можливі варіанти вирішення справи,а також про усі можливі наслідки.
6.       Юрист зобов’язаний викласти максимально позитивну для клієнта правову позицію по справі. Також юрист зобов’язаний усіма законними методами відстоювати цю правову позицію. Юрист не може гарантувати виграти справу.
7.       Юрист відповідає за наслідки, котрі настали. Виправдань немає (суддю купили, був зайнятий з іншим клієнтом, хворів, в апеляції виграємо тощо).
8.       Ніхто з Юридичної компанії «Б.Глядик і партнери» ніколи не бере, не дає і не передає хабарі. Якщо клієнт пропонує вирішити його справу «альтернативним» методом – ми відмовляємо клієнту!!!
9.       При спілкуванні з клієнтом юрист зобов’язаний бути як фізично, так і емоційно з клієнтом. Юриста не повинно ніщо відволікати від справи цього клієнта.  

10.   Юрист представляєте інтереси клієнта. Юрист діє від імені та в інтересах клієнта.

* В усіх правилах і принципах «юрист» вживається у значенні юрист нашої юридичної компанії.

Немає коментарів:

Дописати коментар